خانما ازمایش قندم خوبه ؟

تصویر
۴ پاسخ

چیز خیلی خاص و خطرناکی نداره ولی خب دکتر ببینه و تشخیص بده بهتراز نظرات ماهست

غلظت خونت یه خورده خیلی ن پایینه
اسپرین مصرف می کنی؟

قندت یه مقدار کمه سعی کن خوراکی های شیرین مفید مثل خرما بخوری
یه کوچلو هم عفونت ادراری داری مایعات زیاد مصرف کن

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۹ ماهگی
مامان یسنا🤱 مامان یسنا🤱 ۹ ماهگی
مامان جانا🩷👼 مامان جانا🩷👼 ۱ ماهگی
مامان امیرمهدی مامان امیرمهدی ۶ ماهگی
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان نانا مامان نانا روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم🥹🩷 مامان دخترم🥹🩷 ۱ ماهگی
مامان دوجوجه🐣🐣 مامان دوجوجه🐣🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۲ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی