سلام ازمایش قندم خوبه؟

تصویر
۲ پاسخ

ناشتا خوبه بعد گلوکز یکم بالاست

نا اشتها که خوبه ولی فک میکنم بعدش یکم زیاده ولی نه خیلی

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلین و آرتین مامان آیلین و آرتین ۸ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۸ ماهگی
مامان لیانا✨🩷 مامان لیانا✨🩷 ۸ ماهگی
مامان گلی مامان گلی قصد بارداری
مامان امیرمهدی مامان امیرمهدی ۶ ماهگی
مامان پسر کوچولو👶 مامان پسر کوچولو👶 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان نانا مامان نانا روزهای ابتدایی تولد