سلام جواب آزمایش قندم خوبه بنظرتون

تصویر
۵ پاسخ

اره عزیزم

شمام مثل من قند دوساعتت از قند ناشتا کمتر شده ک🤣دکتر ب من گفت خوبه قندت
ناشتا ۷۷ بود دو ساعته ۷۱

من ناشتا ۸۰بود که خوب بود
بعد دوساعت بالا بود ۱۷۰

اره خیلی خوبه

عالیه قندت

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد ۲ ماهگی
مامان آراس مامان آراس ۵ ماهگی
مامان همتا و رستا مامان همتا و رستا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان قند عسل مامان مامان قند عسل ۸ ماهگی
مامان سید محمد مهراد مامان سید محمد مهراد روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین مامان رادین ۱۱ ماهگی
مامان آرین مامان آرین روزهای ابتدایی تولد
مامان دلنیا مامان دلنیا ۴ ماهگی