خانما ازمایش قندم خوبه

تصویر
۳ پاسخ

ناشتا خوبه ولی دوتای بعدی بالاست

قند ناشتاتون خوبه ولی ی ساعت بعدش بنظرم کمی زیاده نشون دکترتون بدین خودش میگه باز

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان یسنا🤱 مامان یسنا🤱 ۹ ماهگی
مامان جانا🩷👼 مامان جانا🩷👼 ۱ ماهگی
مامان امیرمهدی مامان امیرمهدی ۶ ماهگی
مامان نانا مامان نانا روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم🥹🩷 مامان دخترم🥹🩷 ۱ ماهگی
مامان دوجوجه🐣🐣 مامان دوجوجه🐣🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۲ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی
مامان یـــاســیــن 🩵 مامان یـــاســیــن 🩵 ۲ ماهگی