۳ پاسخ

قند ناشتا بالاست من با قند ناشتا ۹۶انسولین میزنم البته ازمایش گلوکز هم‌مهمه اگه اونم بالا باشه حتما انسولین تجویز میکنن

باید حداقل 92باشه

قبل ناشتا خیلی بالاس

سوال های مرتبط