سلام دوستان بنظرتون قندم بالاس؟

تصویر
۸ پاسخ

ن عزیزم

ن خیلیی خوبه

نه عزیزم قندق پایین عالیه

نه عزیزم کاملا نرمال و خوبه

ن پایینم هست

عزیزم توی برگه بازه رو نوشته، خداروشکر نرماله

عزیزم نه والا، عالیه

نه خوبه من قند دارم با انسولین 87

سوال های مرتبط

مامان فستغ مامان فستغ ۸ ماهگی
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان ملاک و لیانا💗 مامان ملاک و لیانا💗 ۴ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱ ماهگی
مامان نادیا مامان نادیا ۱۱ ماهگی