خانما قندم بالاس؟؟؟؟؟؟؟؟
فرزند پروری ###

تصویر
۵ پاسخ

لب مرزه و یکیش بالاس قرص میده احتمالا منم متفورمین میخورم نگران نباش چیزی نیست بارداری قبلی هم متفورمین خوردم همه چی اوکی بود نی نی سالم اومد برای بچه ضرر نداره قرص اگه نوشت برات بخور حتما

لب مرزه بالا نیست

نه زیاد بالا نیست فقط یکیش لب مرزه
فقط رژیم باید بگیری

اره بالاست قندت احتمالا دکتر قرص متفورمین بده بت ببر پیش دکترت

اره عزیزم بالاس

سوال های مرتبط

مامان 💙محمد💙 مامان 💙محمد💙 ۱۰ ماهگی
مامان فستغ مامان فستغ ۷ ماهگی
مامان خنساگلي مامان خنساگلي ۶ ماهگی
مامان ملاک و لیانا💗 مامان ملاک و لیانا💗 ۴ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱ ماهگی