دخترا من قندم 90 بود بالاس؟

۶ پاسخ

تا ۹۲ خوبه عزیزم

نه خوبه من ۹۴ بود گفت لب مرزی با رژیم آمد پایین برای شما خوبه

بستگی به نظردکترت داره من 92بودم قرص بهم داد بعدش 38هفته زایمان کردم

قندِ ناشتا زیرِ ۹۵ باید باشه

نه خوبه

نه نرماله خوبه بالای ۹۵ بالاس

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱ ماهگی
مامان 💙محمد💙 مامان 💙محمد💙 ۱۰ ماهگی
مامان کیارش مامان کیارش ۶ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷آنیسا🩷 مامان 🩷آنیسا🩷 ۳ ماهگی
مامان مقتدا مامان مقتدا ۹ ماهگی
مامان حامی🐣 مامان حامی🐣 ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی
مامان سامین مامان سامین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی