قندم رو الان گرفتم 147 بود بالاس؟؟؟؟؟

۳ پاسخ

اره خیلی بالاس ک
تا ۱۱۰نرماله

بله بالاس ولی بزار صبح ناشتا بگیر

بعد غذا باید زیر 120 باشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان خنساگلي مامان خنساگلي ۶ ماهگی
مامان 💙محمد💙 مامان 💙محمد💙 ۱۰ ماهگی
مامان فستغ مامان فستغ ۷ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد