خانما به نظرتون قندم بالاس ؟

تصویر
۹ پاسخ

شب ازمایش شام چی خوردی من کباب خونگی خورده بودم ازمایشم ۱۰۱ شد دکتر گفت دوهفته بعد تکرار کن این بار شام کدو خوردم ازمایش ناشتام ۹۳‌ شد

عزیزم ناشتات بالائه
دوساعتت تقریبا لب مرز
برای ناشتا رژیم بگیر

بله بالاس

اره بالاست همش از حد نرمال

اره یه کم بالاست هم ناشتا هم دوساعته

اره قندت ناشتا باید ۷۰ تا ۱۰۰باشه نرماله
دوساعت بعد صبحانه ام بالاست

ناشتا نرمالش تا ٩٤

بله عزيزم

خوبه انگاری

سوال های مرتبط

مامان لی لی پوت مامان لی لی پوت ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو 🤍 مامان کوچولو 🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان شکربانو مامان شکربانو ۸ ماهگی
مامان کیارش مامان کیارش ۶ ماهگی
مامان حامی🐣 مامان حامی🐣 ۸ ماهگی
مامان گلبرگ مامان گلبرگ ۹ ماهگی
مامان 🩷آنیسا🩷 مامان 🩷آنیسا🩷 ۳ ماهگی
مامان دخملاومحمدمهدی مامان دخملاومحمدمهدی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرتین و نفس♥️ مامان آرتین و نفس♥️ ۱۲ ماهگی