مامان گلیا قند غیر ناشتا 127 بود خیلی بالاس ؟؟

۱۰ پاسخ

ناشتا زیر صد بعد صبحانه یاغذا ۱۲۰ تا ۱۳۰ نرمال

اصولا تو بارداری میگن زیر۹۲ باید باشه

خیلییییی باید زیر ۹۵باشه

اره خیلی برو پیگیر باش

ناشتا باید زیر ۱۰۰باشه غیرناشتا زیر ۱۵۰

ب دکترم پیام دادم گفت غیر ناشتا باید زیر 120 باشه ،یعنی 7تا بالاس
خوبه هیچی ام شیرینی جات نمی‌خورم ،حسرت یه لیوان نوشابه ب دلم مونده 🥺

برا من 81بود.
بعد خوردن پودرقند 120
2ساعت بعد پودر قند 102
خوب هست یا نه

بنظرم ‌

باید بین92تا99باشه بعد صبحونه

فک کنم باید زیر ۱۰۰ باشه

سوال های مرتبط

مامان Mah🌙ida مامان Mah🌙ida ۱۰ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دل یار👧🏻🤰🏼🐣 مامان دل یار👧🏻🤰🏼🐣 ۸ ماهگی
مامان ني ني مامان ني ني هفته چهلم بارداری