سلام من قند بعد صبحانم۱۲۵ بود بنظرتون بالاس؟

۵ پاسخ

تا ۱۴۰نرماله تو برگه ازمایش من زده

فک نکنم برا بعد صبحانه زیاد باشه

اگر دیابت داری طبیعیه

باید زیر ۹۰ باشه

اره.

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا روزهای ابتدایی تولد
مامان طاهاو جانان🍼🩷 مامان طاهاو جانان🍼🩷 ۷ ماهگی
مامان دوقلو هام مامان دوقلو هام هفته سی‌ودوم بارداری