سلام دخترا قندم بالاس؟🥹میشه تورو خدا جواب بدین

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم واسهدیابت بارداری چکار کردی

اره قند یک ساعتت بالاس بهتره از فردا تا دوهفته رژیم بگیری بعد بری یه آزمایش دیگه بدی اگ دوباره بالا بود دکتر بهت قرص میده برا کنترلش

قند دومت يكم بالاس ببر پيش دكتر بهت احتمالا دارو بده
دكترتغذيه هم برو بهت برنامه ميده
بري خانه بهداشت تغذيه دارن خودش بهت برنامه ميده كنترل ميشه

اره انگار زده 200

قند ناشتات خوبه ولی بعد اون شربت ک خوردی اره بالاست

قند یکساعت و دوساعتت بالاس . ناشتا خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان سامین مامان سامین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو ۱۱ ماهگی
مامان گلبرگ مامان گلبرگ ۹ ماهگی