۱۱ پاسخ

من برا دوتا بچه هام ۲۳هفته به بعد حس کردم

عزیزم طلاق باز بخاب ببین بازم به حالت کشش با لیز ماهی حس نمیکنی من قدامیم ولی از 18 هفته حرکت میفهمم

من تا دوروز پیش حس میکردم اللن دوروزه نه

نی نی‌شما دختره؟

من تا ۲۴هفته حس نکردم عزیزم

خیلی بده اینجوری همش استرس اینه که حالش خوبه یانه
منم هیچ علائمی ندارم
دلم میخواد زودتر حرکت کنه که حسش کنه

من سر پسرم هفته ۲۲ ۲۳ بود حرکتشون متوجه شدم
ولی الان سر دخترم از هفته های خیلی پایین متوجه میشدم

اگه جفتت قدامی وبچه اولت باشه دیر احساسش میکنی

عزیزم هنوز خیلی زوده من ۲۴هفته فهمیدم

میخای برو سونا ببین

منم همینطور

سوال های مرتبط

مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ثمین وپسری مامان ثمین وپسری هفته بیست‌ونهم بارداری