چرا پریود نمیشم از استرسه یعنی؟؟؟

۳ پاسخ

عقب افتاده شايد بارداري؟
اگ باردار نيسي دمنوش مفتاح بخور تضميني و مخصوص قاعده اوره اگ هم نتونسي گيرش بياري مريم گلي بخور

گهواره رو باز میکنی همه میگن پریودشون عقب افتاده🤣
فک کنم از استرسع

ایشالا که از استرسه

سوال های مرتبط

مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری