۷ پاسخ

عزیزم وضعیت معیشت مردم خرابه
خداروشکر که وضع مالیتون انقدری خوبه که دومیلیون براتون پولی نباشه ولی خیلیا هستن که در ماه لنگ یه تومن میشن
میتونن با این دوتومن حداقل شیرخشک بچشونو بخرن
با این مدل صحبت کردن حس بد بهشون ندید

وضعیت مالی مردم افتضاحه ۲تومنم دوتومنه پوشک میشه حداقل پول مفت کی بدش میاد بگیره

تازه واسع ماها هم نیست ماله متولدین سال جدیده 😁

سرگرم شدن دیگه

دعاکنین اصلا همون دوتومن بدن

ب اونایی تعلق میگیره ک امسال زایمان کنن

امید کارت چیه؟

سوال های مرتبط