۷ پاسخ

میگن احتمال داره واسه قند باشه. ولی باید نشون دکترت بدی . اگه شماره دکترتو داری بهش زنگ بزن

خودش می نویسه نرماله یا نه

دکترت باید. ببینه نظر بده من بشخصه چیزی نمیدونم

زیاده

برای من ۱۸ بود هر هفته دکترم گفت باید nstبدم

زیاده

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد