۹ پاسخ

من اوایلش درد داشتم‌یکم‌ولی بعدش دیگه زیادم بزرگ نشده نبود سینه هام ولی شیر داشتم منتها پسرم اصلا سینه نگرفت و چند ماه دوشیدم تا یکم شیرمو بخوره بعد دیگه‌شیر خشک دادم

برا منم اوایل بارداری درد وحشتناکی داشت
الان درد نداره
البته حجیم تر شده
ولی فک نکنم ب شیر داشتن یا نداشتن ربط داشته باشه

من از ۳۱ هفته سینه هام از سفتی در اومد
بدن روند طبیعی خودشو طی می کنه نگران نباش

منم همین شکلیم

منم تغییر سایز نداشتم نه درد نه حجم گرفتن

منم اوایل درد داشتم بعد دیگه درد نداشتم
سینه هامم کوچیک بودن، اما الان که شیر میدم به پسرم هم شیر دارم ، هم سینه هام بزرگ تر شدن

من اخرای بارداری درد نداشت. شیر هم ک نمیومد. تا بچم به دنیا امد و مک زد شیر آمد. سینه هامم تغییر سایز ندادن تو بارداری. الان ک شیر دارم یکم بزرگ شدن

سلام منم همینجوریم سر اون دوتای دیگه یادم نمیاد ماه آخر چه جوری بود سفت بود شل بود ولی شیرم عالی بود

منم مثل توام

سوال های مرتبط