۱۱ پاسخ

منم اینو دیدم
وقتی طرف خودمون داره اینو میگه شک‌نکن قطعیه

اره ایشالا خداکمک میکنه سرنگون میشن ایششششششششالااااااااااااااااا

خداکنه انشالله بحق همین شبای عزیز

خدا کنه یباره تموم شهههههه دوباره نشه دیگه هیچوقت

اونایی که می‌خندن بیان بگن چه مرگشونه تا ما هم بخندیم اگه اینقد خنده داره😡😡

فقط از یچیزحرصم میگیره همیشه میگفتن عیب نداره تحریمیم در عوضش قدرت نظامی داریم اسراییل و توی یک ساعت محو‌میکنیم. پس کوووو کجان این وعده های الکیییی

آخه هنوز جنگنده بالا سر ما داره پرواز میکنه چطوری پیروزیم 🥲

متنفرم از اونایی که استیکر خنده میذارن دلم میخواد خفشون کنم خیلی دلتون جنگ و بمب میخواد اره؟؟؟؟؟

انشاالله

انشالله😢

خداکنه

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۵ سالگی
مامان سامیار مرسانا مامان سامیار مرسانا ۵ سالگی
مامان رهام مامان رهام ۵ سالگی