۸ پاسخ

من حرف حق رو میگم
اونقد که شوهرت مقصره
شما هم مقصری...
کارای خودتونو نادیده نگیرید فقط عیب و ایرادای همسراتونو ببینید...
یه بارم از نگاه اونا خودتونو ببینید لطفا...
کارت اصلا درست نبوده جلو خانواده ات باهاش بد رفتار کردی...

بهش رحم نکن مرد جماعت رحم نداره .منم یکیش دارم تمام صدم گذاشتم الان شده دشمنم

واقعا نمیدونم چی بگم انگار شوهرت یه پسر بچس

عزیزم تقصیر خانواده خودتم هست ک زرت و زرت راهش میدن خونشون.
دومین تقصیرشونم اینه ک یبار نکردن با تشر و با صلابت بترسوننش ک یا بیا دست زنتو بگیر ببر یا خودمون تا تهش باهاش هستیم و ازین وضعیت درش میاریم ولی اونموقع دیگه رنگ زنتم نمیبینی.
این گلایه رو برو ب پدر مادرت بکن.
هرچقد پدرومادرشوهرت مقصرن و عین خیالشون نیست پدرنادرخودت بدترن. اگه اینا وظیفه و نقششونو درست ایفا میکردن اصلا احتیاج ب بزرگتری پدرمادرشوهرتم نبود و تو الان سر خونه زندگیت بودی

الان خونه اي شوهرتون توش برا شماست ؟

مگه خونه به اسمت نیست بگو تو برو بیرون خونه مال منه وسایل مال منه

عزیزم خیلی برات ناراحت شدم.. امیدوارم زندگیت به زودی بهتر بشه و طعم آرامش رو بچشی 🥲🫂🫂🌷

گفت بیا وسایلتو ببر براش بنویسم حیف که دادگاه تعطیله بعد از تعطیلات حتما اینکارو میکنم ؟

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۵ سالگی
مامان رادین و هیراد مامان رادین و هیراد ۵ سالگی
مامان رادین و هیراد مامان رادین و هیراد ۵ سالگی