من با یه سانت با آمپول فشار زایمان کردم خیلی سخت بود
من وقتی دردم میگیره میگه ۵ سانت بازی مثلا شما ۱ سانت بازی دردی چیزی ندارین؟؟؟
۳۷ هفته رفتم ۱سانت بود بعد ۳۹ هفته دباره رقتم معاینه شد ۲
متخصص دستکاری کرد دردام شروع شد وزایمان و...
از 29 هفته یه سانتم هنوز نزاییدم😂👋
با یه سانت با آمپول فشار اذیت میشی ولی ۳یا چهار سانت بودم تا ظهر زایمان کردم
عزیزم من یک سانت بستری میشی تا بزایی
دوهفته 😂
نه عزیزم با یه سانت نمیشه حداقل ۳ یا ۴ سانت باید بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.