۸ پاسخ

من با یه سانت با آمپول فشار زایمان کردم خیلی سخت بود

من وقتی دردم میگیره میگه ۵ سانت بازی مثلا شما ۱ سانت بازی دردی چیزی ندارین؟؟؟

۳۷ هفته رفتم ۱سانت بود بعد ۳۹ هفته دباره رقتم معاینه شد ۲
متخصص دستکاری کرد دردام شروع شد وزایمان و...

از 29 هفته یه سانتم هنوز نزاییدم😂👋

با یه سانت با آمپول فشار اذیت میشی ولی ۳یا چهار سانت بودم تا ظهر زایمان کردم

عزیزم من یک سانت بستری میشی تا بزایی

دوهفته 😂

نه عزیزم با یه سانت نمیشه حداقل ۳ یا ۴ سانت باید بشه

سوال های مرتبط