جاده ابشار یاسوج

#شیر خشک

تصویر
۶ پاسخ

یاد اون روزا بخیر که میرقتیم آبشار😔
دانشجو اونجا بودم

وای خدا 😂😂الان عکسشو براتون میزارم

چیشد لبات

اومدم کامنت بزارم خوندم دیدم بحث از لبات هست
رفتم تاپیک هاتو دیدم استرس لبات به استرس زندگیم اضاف شد حالا باید اینقدر دنبالا کنم تا لبات خوب بشه استرسم بره😂😂😂😂

عه دنبالت بودم لبات بهتره

چخبر از لبااات

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان دیاکو مامان دیاکو ۱ سالگی