میگن شیر خشک ۲ از ۳ چرب تره اگه ب بچه یک ساله شماره ۲ بدی چی میشه؟

۹ پاسخ

چون بعد یکسال شیر زیاد باعث کمبود اهن میشه ، شیر شماره سه اهن و ویتامینای بیشتری از دو داره
چربی کمترشم برای اینه که بچه میلش ب غذا بیشتر بشه

من ۲ میدم

تو تاپیکام به یه مامانی توضیح دادم نشد کپی کنم عکسو ببین

تصویر

من هنوز ۲میدم چون بیشتراوقات ۳گیرم نمیاد

۲ بهتر از ۳ هست؟منم میخواستم ۳ بدم

هیچی نمیشه من نان ۲با ۳رو مقایسه کردم ۲غنی تره کلسیمش بیشتره من کلا می‌خوام ۲بدم

من تا الان ۲ میدادم الان میخوام ۳ بدم

منم هنوز دو میدم دخترم رژیمی میخوره

منم 2میدم

سوال های مرتبط