چون بعد یکسال شیر زیاد باعث کمبود اهن میشه ، شیر شماره سه اهن و ویتامینای بیشتری از دو داره
چربی کمترشم برای اینه که بچه میلش ب غذا بیشتر بشه
من ۲ میدم
تو تاپیکام به یه مامانی توضیح دادم نشد کپی کنم عکسو ببین
من هنوز ۲میدم چون بیشتراوقات ۳گیرم نمیاد
۲ بهتر از ۳ هست؟منم میخواستم ۳ بدم
هیچی نمیشه من نان ۲با ۳رو مقایسه کردم ۲غنی تره کلسیمش بیشتره من کلا میخوام ۲بدم
من تا الان ۲ میدادم الان میخوام ۳ بدم
منم هنوز دو میدم دخترم رژیمی میخوره
منم 2میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.