خدایا شکرت ک از سینه فقط نوکشو بهم دادی😕😕

۱۷ پاسخ

عزیزم باز خداتو شکر کن نوکش رو داده بهت من همون نوکشم ندارم بچم نمتونس بمکه🤣🤣🤣

وای 😄😄😄منم سینه هام خیلی کوچیکه دوشدارم عمل کنم

والا سینه کوچیک خوبه
همه لباسا تو تن قشنگ میشه
من بچه شیر میذم بزرگ شده اصن دوسندارم

من سینه ی بدون نوک دارم🤣🤣🤣🤣

اصن شیر دادن ربطی به سینه کوچیک و بزرگ نداره که من سایزم ۸۵ هست اما بچم شیر خشکی شد کشتم خودمو که سینمو بگیره نگرف که نگرفت

دقیقا من بچه هم شیر میدم مثلا😅😅

نمیری🤣🤣🤣🤣

😂😂😂.

بیا مال من برای تو من باز سینه کوچیک دوست دارم😂😂

🤣🤣🤣🤣🤣

🤣🤣🤣🤣

اون جوشه نه سینه😄

وای دقیقا😂🤦

😂وایی اخیی

بمیرم🤣🤣🤣

دقیقا منم ندارم🥲😂

یعتی چی😅🤣

سوال های مرتبط