خانما بچه چهارماهگی چندکیلو باشه که خوبه ؟

۳ پاسخ

وزن تولد دخترم ۳۲۰۰ بود چهارماهگی ۶۷۰۰ گفتن خوبه شیر خودمم میخوره فقط

بستگی به وزن بدو تولدش داره ..نمیشه با بچه های دیگه مقایسه ش کرد

تقریبا دو برابر وزن تولدش باشه

سوال های مرتبط

مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 ۱۷ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی