شاید خاب بد میبینه
پسر منم همینجوریه حس میکنم دلپیچه داره
کولیکه گمونم 🥲
خوب میشه بزودی
ن پسر منم رفلاکس داره تخت خوابه من ب پهلو میزارمش .
باید از درد و خارش لثه باشه .
یا نفخ یا دل پیچه
دخترم بعضی وقتا موقعه ادار اینجوری میشه
وای سوال منم هست
پسرم چند بار شبا اینجوری شده به زور دوباره خوابوندمش
امروز عصرم دوباره تو خواب گریه کرد🥲🥲🥲
من فکر میکنم به خاطر دل درد باشه چون امروز یکمی بعدش پی پی کرد😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.