۶ پاسخ

من یه ده دقیقه زودتر براش درست میکنم بالاسرش میشینم دم دمهای بیدار شدن اگه بیدار بشه من نبینه یا شیر پستونکش جوری هوار می‌کشه هفت محله خبر دار می‌کنه قربونش برم عجول هست برا خوردن

آره عزیزمم پسرمنم همینجوری قهر میکنه گریه میکنه

برا من وقتی ناراحت بود با غر و ناراحتی شیر میخورد

اره مخصوصا وقتی شیرشون دیر میشه

بله ایلیای منم چند روزی هست اینجوری شده دوس دارم بخورمش😍

وای اره
لجبازیم میکنه

سوال های مرتبط