۸ پاسخ

واسه بچه من اينجور نشد،امروز از بهداشت پرسيدم ميگه واسه بعضيا اينجور ميشه

خوب میشه عزیزم

چندبار چرک می‌کنه کنده میشه خودش خوب میشه ولی نه دست بزن نه چیزی بهش بزن

برای دختر منم اینجوریه کنارشم انگار چرک بوده خشک شده زرده
این جای واکسنیه که تو بیمارستان زدن درسته؟؟؟؟

طبیعیه چرک میکنه خودش خوب میشه، فقط اصلاااا بهش دست نزن

دست پسرم همینه

طبیعی چیزی نیست

طبیهیه برا همه میشه

سوال های مرتبط