۵ پاسخ

پسرمن از اول ک بدنیا اومد بعد دوهفته اینا اینطوری شد همش بغلمه خیلی سخته

دختر من الانم همینه

دختر من از ۵ ماهگی بلند میشم برم اشپزخونه گریه میکنه باید هر جا برم اونم بیرم

یک چیزی بدید دستش مثل یک پارچه خشک کن تمیز یا یک عروسک نرم پارچه ای یا هر وسیله ای که بتونه راحت بگیره و خطرناک نباشه واسش اینجوری تاکی سرگرم هستن

پسر من ده روی هست از کنارش میرم تو آشپزخونه گریه میوفته

سوال های مرتبط

مامان 💓محبت خدا💓 مامان 💓محبت خدا💓 ۱۱ ماهگی