۶ پاسخ

پسرمنم گریه میکنه آماکاری که دوست داره روانجام میدم یاعروسکی که دوس داره میدم دستش.

دقیقا دایار هم همینطوره 😮‍💨

پسر منم اینجوری شده ی جیغای میزنه

یدفعه ببرش جلو پنجره بگو عهههههه بیا جوجو ببینیم بعد همزمان ک تو بعلت داری میبریش نزدیک پنجره اون شی خطرناکو ازش بگیر و درباره جوجو الکی بحرف. جوابه🤭

پسر منم اینجوری شده. مخصوصا وقتی میرم خونه بابام اینا یا کلا وقتی شخص سومی باشه که اصلا لج میکنه. جدیدا هم میزنه

طبیعیه برای این سن . دختر منم اینجوری شده تازگیا

سوال های مرتبط

مامان علی جانم💙 مامان علی جانم💙 ۱ سالگی
خانما یه مشورت میخام بگیرم ازتون خواهشا واقعا از باب مشورت جوابمو بدین
علی از وقتی به دنیا اومده باباش با اینکه خیلی دوسش داره ولی خوب باهاش بازی نمیکنه اوایل که کوچیک بود مثلا صدای حیوانات رو در میاورد با صدای بلند بازی می‌کرد باهاش هی میپروندش اینور اونور مثلا صدای سگ در میاورد و علی خیلی خوشش میومد و جیغ و خنده و اینا من بهش میگفتم آروم با بچه بازی کن ولی گوش نمی‌داد من بدم میومد اینجوری باهاش بازی می‌کرد
الان که علی یکم بزرگ تر شده و بیشتر میفهمه وقتی یه چیزو میخاد یا داره باهاش بازی می‌کنه از دستش می‌کشه و میره بچه هم جیغ می‌زنه و گریه میکنه حس میکنم نوع رفتار باباش روش اثر گذاشته حس میکنم عصبی شده و بیخودی جیغ میزنه اذیت می‌کنه و به حرف گوش نمیده در صورتی که من همیشه نازشو میکشم هرچی میخواد بهش میدم و سعی میکنم با آرامش باهاش رفتار کنم
وقتی علی این رفتار رو داره من به شوهرم میگم اینجوری با بچه بازی می‌کنی بده هرچی بزرگ تر میشه داره بدتر میشه و لجباز و عصبی تر میشه میگه دیگه نذار بیاد پیش من و یه سری چیز مسخره جواب منو میده چکار کنم که درست بشه این اوضاع ؟من حس میکنم علی لجباز شده چکار کنم خوب بشه؟