خانوما هزینه سزارین اجباری تو بیمارستان دولتی چنده؟

۸ پاسخ

فکر کنم بیمارستان دولتی زایمان اول اجباری قبول نکنن حتی با نامه مگر اینکه درد زایمان طبیعی بکشی بعد بری سزارین که هزینه‌ایی نداره اینجوری اما اگر دردت بگیره سزارین دوم یا سوم باشی پذیرش میکنن اونم باز رایگان یه هزینه کمی فقط لباس و این چیزا داره

من با بیمه روستایی ۱ملیون شد البته اینم بگم من سزارین اوژانسی شدم

بیمه داشته باشی مفته

اجباری مگه رایگان نیس؟

من ۱۵ ملیون دکترم گرفت
۴۵ بیمارستان حصوصی

با بیمه هیچی نمیشه ولی ازاد بستگی داره چه شهری یجا دو سه تومن یجا 500
ولی هردکتری دستمزد خودشم میگیره اگه دومی بچه یا بیشتر باشه 6تومن تا ده تومن
اگه اولیه از 15 به بالا بستگی داره

برای من ۱۶ تومن شد بیمه م یه روز دیر فعال شده بود شامل نشد

حدود پنج میلیون

سوال های مرتبط

مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری