۲ پاسخ

پای مرغ شسته شده رو بریز تو قابلمه و آب بریز داخلش یکم زردچوبه بزن و یه کوچولو نمک و یدونه پیاز پوست شده رو از وسط نصف کن بزار داخلش شعله رو زیاد کن جوش که اومد شعله رو کم کن 7تا 8ساعت بزار با شعله کم بپزه بعد پخت پای مرغ و پیاز و خارج کن بزار خنک بشه من ریختم داخل قالب یخ تو فریزر وقتی یخ زد جدا کردم گذاشتم داخل نایلون مجدد داخل فریزر هربار سوپ درست میکنم یدونه میزارم توسوپش موقع پخت

اگه درست کردی ب منم بگو طرز تهیه اش رو

سوال های مرتبط

مامان 💙آقا ماهان💙 مامان 💙آقا ماهان💙 ۷ ماهگی