سلام خانما این چیه با ۳روز تاخیر

تصویر
۷ پاسخ

چند دیقه طول کشید که افتاد والا من یبار همون موقع ادارریختم افتاد همون دیقه ولی باردارنبودم نمیدونم این بی بی چک ها چرا الکی ادم امیدوارمیکنه انشالله عزیزم شما باردارباشی برای اینکه خیالت راحت بشه چندروز دیگ بزن پررنگ بشه انشالله بارداری

مثبته مبارک باشههه

هنوز زوده بزار ی هفته بگذره اونوقت دوباره انجام بده

دوباره بزن اگه بعد ۵دقیقه اون هاله افتاد کاذب ولی اگ ثانیه های اول بیفته درصد مثبت بودن بالا

مثبته

یه هاله داره میخوای صبح یکی دیگه بزن

مثبت.

سوال های مرتبط

مامان تیام وکچل خان مامان تیام وکچل خان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیهاد. مامان نیهاد. هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریسا😍❤️ مامان آریسا😍❤️ قصد بارداری
منتظرمامان شدن منتظرمامان شدن قصد بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان یه پرنسس مامان یه پرنسس قصد بارداری
مامان عادل مامان عادل هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۴ ماهگی
مامان معجزه🩷💙 مامان معجزه🩷💙 هفته بیست‌وسوم بارداری