من آخرین پریودیم 2بهمن هست روز 8تست گرفتم منفی دراومد ...الآنم با کلی علائم میترسم بر آزمایش وسنو
هاله داره یکم. چندروز تاخیر هستین
عزیزم منم آخرین پریودم 24برج10بوده یعنی 2پریود نشدم بی بی چک مثبت میشد به همون امید میخواستم شنبه برم بتا بدم ولی دیروز پریود شدم لعنت به تنبلی تخمدان خواستی برو دکتر
هربار میرم سونو دکترا میگن وضعیتت عالیه تخمدانات عالی و نرماله
هیچ قرصی نمیدن
بعد سقطم اینجوری شدم کلا
متفرومین خوردم دوفاستون خوردم نمیدونم چرا پریودیم منظم نمیشه😭😭
خاهر تنبلی تخمدان نکنه داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.