۱۷ پاسخ

سلام عزیزم این استکیر ک روی دیوار زدی اسم پیجش یادته؟اسمشdivali.irنبود؟
من تا پول واریز کردم جنگ شد🤦🏻‍♀️دیگ خبری ندارم
میخاستم ببینم اگ همون پیج شماره چیزی ازشون نداری؟

فقط روی تخت اسباب بازی دیگه بزار شیک باشع

چقد قشنگ🎀

مبارکه عزیزم. اینا بعدا راحت کنده میشن؟ مناسب مستاجرا هست؟

پیج روبیکا ندارن؟؟

راحت بود زدنش؟

الان ک اینستا قطعه نمیدونید از کجا سفارش بدیم؟

عزیزم تشک گارد دار دو چقدر خریدی؟

مبارکه گلم

منم اینو زدم برا دخترم😍

تصویر

از رو تختیش عکس میدی😍

مبارکش باشه عزیزم کاش عکس بدی از سیسمونیش کامل ببینیمش😍

من خریدم ۸۰۰ تومن شد

منم این طرحی زدم 🤭

تصویر

مبارکش باشه🥰
برای اتاق دخترم برچسب خریدم
تابلو خریدم
اکسسوری چوبی خریدم
شرق تهران انقد بد میزنن ک جرات نمیکنم برم خونم کمدش بچینم و اتاقش کامل کنم😔😔😔😔😔😔
همینجوری لباساش موند کلی تل و گل سر خریدم برای کشوی اکسسوریش 😔😔
خورد تو ذوقم😔

وایی چه قشنگ😍😍😍مبارکش باشه

هزینش چقدر شد؟
خیلی قشنگن و قشنگ نصب کردی

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۵ ماهگی