من انتی و تعیین جنسیت گفتن پسر
ولی تو این عدد ک میگن برا من گفتن دختره
حالا تا یکشنبه ک برم انومالی ببینم چی میشه
احتمال خیلی زیاد پسرع
واسه من درست گفتن همه از روی عدد مام
پسر
عکس سونو بفرست
منم اینو نفهمیدم چجوریه
میگن مام زیر ۱ باشه احتمال پسر هست
احتمالا دختر باشه
خب سونو انتی احتمال نداد
از رو چی الان باید حدس بزنیم 🙄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.