بنظرتون دختره یا پسر ؟

تصویر
۸ پاسخ

من انتی و تعیین جنسیت گفتن پسر
ولی تو این عدد ک میگن برا من گفتن دختره
حالا تا یکشنبه ک برم انومالی ببینم چی میشه

احتمال خیلی زیاد پسرع

واسه من درست گفتن همه از روی عدد مام

پسر
عکس سونو بفرست

منم اینو نفهمیدم چجوریه
میگن مام زیر ۱ باشه احتمال پسر هست

احتمالا دختر باشه

خب سونو انتی احتمال نداد

از رو چی الان باید حدس بزنیم 🙄

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۹ ماهگی
مامان آلوچه🩵 مامان آلوچه🩵 ۹ ماهگی
مامان لیمو مامان لیمو ۷ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۸ ماهگی
مامان یاشارکوچولو مامان یاشارکوچولو ۷ ماهگی
مامان جوجه دومی مامان جوجه دومی ۷ ماهگی
مامان حسینم🩵 مامان حسینم🩵 ۶ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان کایان مامان کایان روزهای ابتدایی تولد
آسمونی 👼✨️ آسمونی 👼✨️ قصد بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام روزهای ابتدایی تولد