۴ پاسخ

زیردوش ابگرم یکم خالی کن سبک شی
ی قزص استامینی هم بخور

منم از دیروز گرفتم امروز دوبار دوشیدمش اخه خیلی درد داشت

شیرتوبدوش عزیزم

چرا درد داری عزیزم

سوال های مرتبط