مامانا شما هم زیاد میخوابین، من خسته شدم بس میخوابم، چیکار کنم،؟

۵ پاسخ

من از ساعت12تا12ظهر میخوابم😂

من روزا اصلا خواب نمیرم

خوبه ک خواب.... الان بخواب که بعدا آرزوی خوابیدن رو میکنی🤪

خیلی خوبه بخواب برا خودت ! منم دوست داذم بخوابم هنش

بخاب عب نداره ک🥲😂

سوال های مرتبط