من یه قوطی و نصفی خوردم ۳۱ هفته و یک روز ۱۵۰۰بود بعد الانم ۳ هست
شما که وزن نی نیت خوبه چرا میخوای لیدی میل بخوری
والا من از اول ماه هفتم میخورم ۳۱ هفته سونو دادم ۱۴۰۰ بود تا الان ۵ تا خوردم
ولی اینم بگم اصلا نمیتونم خوب غذا بخورم اشتهام کمه و بچمم اوایل دکتر میگفت ریزه
انگار به زور لیدی میل یکم رشد کرده
من یک قوطی یک هفته ای تموم کردم
۲۸هفته۱۱۶۰
۳۲هفته۱۹۶۰
وزن خودم بالا رفته بود
سوال منم هست😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.