۵ پاسخ

من یه قوطی و نصفی خوردم ۳۱ هفته و یک روز ۱۵۰۰بود بعد الانم ۳ هست

شما که وزن نی نیت خوبه چرا میخوای لیدی میل بخوری

والا من از اول ماه هفتم میخورم ۳۱ هفته سونو دادم ۱۴۰۰ بود تا الان ۵ تا خوردم
ولی اینم بگم اصلا نمیتونم خوب غذا بخورم اشتهام کمه و بچمم اوایل دکتر میگفت ریزه
انگار به زور لیدی میل یکم رشد کرده

من یک قوطی یک هفته ای تموم کردم
۲۸هفته۱۱۶۰
۳۲هفته۱۹۶۰
وزن خودم بالا رفته بود

سوال منم هست😂

سوال های مرتبط

مامان دونه برفی❄️ مامان دونه برفی❄️ روزهای ابتدایی تولد