قرص ال دی ضرر دارع؟

۳ پاسخ

ضرر ک...عوارض داره اگه نخوری بنظرم خیلی بهتره

استفاده زیادش هورمون های بدنو بهم میریزه

دکتر داده؟

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ ماهگی
فندوق💙 فندوق💙 قصد بارداری
فندوق💙 فندوق💙 قصد بارداری
فندوق💙 فندوق💙 قصد بارداری
فندوق💙 فندوق💙 قصد بارداری
فندوق💙 فندوق💙 قصد بارداری
💙معجزه امام رضا(ع)🩷 💙معجزه امام رضا(ع)🩷 قصد بارداری