همدردیم عزیزم من امروز رفتم اونقدر معاینم کردن واژنم زخم شده
اخرشم گفتن یه سانتی برو شنبه بیا منم دیگه نمیخوام برم میخوام همون وقت بچه برم که ۴فروردینه زایمان کنم اون موقعه دیگه بهونه ای نیس
تو نباید کاری کنی
شوشویی باید کاری بکنه دیگه😅
گل مغربی نزاشتی؟
بزاربدعیدبزایی
برودکتر نامه واسه سزارین بگیر خودتوراحت کن
چند هفته ای؟ الان ک هنوز وقت هست تا زایمان طبیعی
کدوم بیمارستان میخای بری گلم چند هفتته دقیق؟🥺🥺🥺من از دیروزه دارم ورزش میکنم
صبرکن تا یکم حداقل طرح امید و بگیری
شهریارارومه؟؟
خب شاید قراره عید بیاد 🥳
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.