۱۴ پاسخ

اره موی دختر منم اینجوری میریزه

اشکالی نداره دختر منم اینجوری

موهای مهوام این شکلی ریخته😂عادیه عزیزم🥲

ماشالله چه‌پرمو هس دخترت

دوقلو های منم همینطور

چپن بیشتر به پشت میخوابن اینجپری میشخ

پسر منم همش میریزه
دیگ کچل شده بچم

اره عزیزم. پسرمنم ۲ماهگی بعضی جاهاش ریخت دوباره درست میشه

اره دختر خواهرشوهرم دقیقا همین شکلی ریخت موهاش الان ۱۷ ماهشه موهام دوباره پر و قشنگ شدن

اره می‌ریزه کلا دوباره در میاد

دختر منم همینجوری ریخته

عه من فکر میکردم فقط پسر من اینجوری ریخته😂😂😂

اره برای دختر منم اینجوریه

اره چون برخورد داره با بالش هی کنده میشه برا دختر منم همینه

سوال های مرتبط

مامان اقاآیهان مامان اقاآیهان ۱۰ ماهگی
مامان عارفه خانم 🥰 مامان عارفه خانم 🥰 ۱۴ ماهگی