۳ پاسخ

نه اوکیه بزن ، منم هر موقع درد زیاد دارم یدونه میزنم ولی کلا خیلی آنچنان ربطی به آروم شدن درد ندارع ، برای اینکه خیال خودمون از زایمان زودرس راحت بشه هست بیشتر

ن عزیزم بزن استراحت کن

بزن هر وقت درد داشتی

سوال های مرتبط