۳ پاسخ

برا اگزما نوشته،
پماد کورتون دار هستش و مدت طولانی اصلا نباید استفاده بشه

دختر من اگزما داره ازین پماد میزنم براش

فک میکنم برای التهاب هس دقیق نمیدونم دکتر برای چه مشکلی نوشته براتون؟

سوال های مرتبط

مامان سهیل(الی) مامان سهیل(الی) ۲ سالگی
مامان صالح‌جان مامان صالح‌جان ۱ سالگی