میخواستم برم احیا پسرم خوابید🤦🏼‍♀️

۵ پاسخ

مامان آرسام از بندر چخبر بازم میزنن

من رفتم واومدم مهرسام بخوابه دوباره میرم

من تا اومدم مسجد بیدار شد داراشیر میخوره بخوابه خیلی تو شلوغی گریه میکنه

من شبکه یک مشهد گوش می‌کنم

منم نرفتم ماهلین هم مریضه هم سرده دیگ با تلوزیون دارم دنبال میکنم

سوال های مرتبط

مامان شاهزاده کوچولو مامان شاهزاده کوچولو ۱۴ ماهگی