۱۶ پاسخ

نویانم همینطور با اینک پسره..

حالا بچه من ۲۳ براش تنگه🤣

ینی کف پاش چنده؟

دورش بگردم من جوجه رو😍♥️

بیا کرج هست من امشب دیدم دارن

اوخداااااااااا چه فنچ گوگولی نازی😍🥰😘

ای خودااا دختره دیگه ظریفهههه
حالا پسر من اولین کفشش سایزش ۲۳ ست 😂😂😂

دختر من اصلا کفش سایزش نیست پاپوش براش گرفتم

پاهای دخترمن تپلی کفش 21براش تو سیسمونی گرفتم کوچیک شده الان 😂

مامانا 📢📢📢📢📢📢📢
همین الان گروه روبیکا هرکس دوست داره آیدی بزاره لینک می‌فرستم روبیکا عضو شه

وووی چه نمکه، پاهای دختر من تپلیه 😂

چه نازعه ای خداا😍 وای فکر کنم بچه منم براش کفشا کوچیکن اونم ریزه میزه اس 😄

چی درست میکنی

ای خدا چه نازه

دختر باید ظریف باشه دیگه😍

سوگند هم اونطوره
الان ک دوسال و نیمشه کفش ۲۲ میپوشه😂

سوال های مرتبط

مامان ايهاب🧸🧸 مامان ايهاب🧸🧸 ۱ سالگی