خانما کسی سووشون ودیده چطوره؟

۴ پاسخ

نه فیلم نامه داشت نه وایب خوبی

افتضاحه نبینی بهتره

وای خیلی بد بود اصلا جذبم نکرد همون قسمت اولشم نصفه ول کردم

اصلاا خوب نیس
من حتی قسمت اول رو نتونستم کامل ببینم
انگار کلثوم ۴ ساله از دوقوزآباد فیلم برداری کرده 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان ☆دلی☆ مامان ☆دلی☆ ۲ سالگی
مامان سهیل مامان سهیل ۳ سالگی
مامان سلین وتودلی مامان سلین وتودلی ۲ سالگی
مامان شاهان وتودلی💙❤ مامان شاهان وتودلی💙❤ هفته هفدهم بارداری