۴ پاسخ

تاخیر باید بالای ۷ روز باشه

هنوز زوده باید یه هفته بگذاره بعد بی بی چک بزنی

ی روز نوبت ماهم میشه 🫂💔

نگران نباش. به وقتش مثبت میشه ... صبر

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته شانزدهم بارداری
مامان نی نی👼 مامان نی نی👼 قصد بارداری
مریم مریم قصد بارداری
هدیه امام رضا هدیه امام رضا قصد بارداری
مامان در انتظار مامان در انتظار قصد بارداری
سمیرا سمیرا قصد بارداری
مامان علیسان🏅 مامان علیسان🏅 قصد بارداری
🌸✨🌱هانی🌱✨🌸 🌸✨🌱هانی🌱✨🌸 قصد بارداری
مامان کارن مامان کارن قصد بارداری
مامان کارن مامان کارن قصد بارداری
مامان پناه🩷👧 مامان پناه🩷👧 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیاراد🥑🩵👶 مامان نیاراد🥑🩵👶 ۴ ماهگی