اومدم ببینم تاپیک غذا داری ایده بگیرم برا دخترم
میبینم وضعیت توهم مث منه خواهد
همشون همینن . دختر منم دقیقا همینه
پیر شدم پیر شدم پیر پیر پیر پیر 😭😭😭😭😭
چن کیلو مگ
چرا انقدر خودتو اذیت میکنی؟خب نخوره تو خونه ما قانون اینه که غذا میادرومیز میشینیم برای غذا اگه کسی نخوره دیگه غذا نیست پسرمم هم اینو فهمیده ومیدونه کسی تو خونه ما دنبال کسی برای غذا نمیره ی مدت بیخیال شو غذاتو جلوش بخور میوه بخور اگه درست نشد فقط یبار بگو میخوری
عزبزم بهترین راه بیخیال بودنه
من هیچوقت ب بچه ها اصرار نکردم واسه خودم غذا کشیدم اومدم نشستم خوردم خودشون اومدن گفتن غذا میخان کلا ب بچه ها تو هر زمینه ای اصرار کنی لج میکنن بیشتر تقلید میکنن
دقیقا مثل پسر من🥲
سلام دوست عزیز واییی تا الان فکر میکردم فقط پسر من این شکلیه 😔خدا بهمون صبر بده واقعا آخه چرا با خودشون بازی نمیکنن
مامان راحیل من اوایل حدودا پسرم ۱ سالش بود غذا نمیخورد گریه میکردم و خود خوری الان ولی نه اگه گرسنه باشه خودش میاد میگه میخوره بچه های نسل جدید هوشیارن متوجه نقطه ضعف مادر بشن سواستفاده میکنن این همه به زور غذا دادن نهایت چقدر میخواد بهشون وزن بده رهاش کن یه مدت
دختر منم همینه به شدت لاغر شده همه میگن چرا بهش رسیدگی نمیکنی،انواع و اقسام خوراکی ها،رنگارنگ،تزیین شده،واسش میزاریم روزی سه چهارتا غذا میپزم اخرم میگه نمیخورم
پسر منم همینه خواهر😐
الان که بهش نئوزینک میدم بهتر شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.