مولتی ویتامین ویتان امتحان کن
چرا نمیذاری بچه با رشد طبیعی خودش جلو بره؟ هرچی شربت هورمونی و الکیه میدید به بچه، 4 روز دیگه بلوغ زودرس میگیرن حالا بدو این دکتر و اون دکتر دوباره دارو بده برای جلوگیری از بلوغ شون، بابا ول کنید اینارو، اینقدر حساس نباشید رو بچه، بذارید بچه راحت باشه، مگه پادگانه بچه رو زجر میدید
اونم ۴ سال به بالا نده از الان
شربت قدش میگی اسمش
ارگوییت شربته گرونیه حالابه توجه به گرونیش ببینم واقعاواسه قدواشتهاخوبه؟ من نوتریژن میدادم تاثیرنداشت واسع پسرم
ولی بهترین کارومیکنی واقعا یکی من یکی شمادیگه داریم زیاده روی میکنیم توشربت دادن وحساسیت نسبت به بچه خودم که خیلی اذیت شدم میخوام دیگه حتی داروهاش تموم شد بهش ندم
میشه لطفا اسم شربت رو بگین
عزیز این طور داروها رو باید هر ۶ماهه یه دوره بدی بیشترش سنگ کلیه میگیره شربت استئوکر هم خوبه برا قد
من چند شب پیش رفتم شربت لیکو آپ بگیرم برا اشتها و وزن شنیده بودم خونه دکتر داروخونه گفت دارم ولی نمیدم اون داروهای ک برا افزایش قد هستن نمیدونم چی داره ک برا هورمون و بلوغ اینا خیلی یده
برای بچه های ۴ سال به بالاست به نظرم نده زوده
اسم شربته که واسه قدش میدادی چی بود
چی بود اسمش
چنده قیمتش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.